جک ها و لطیفه های جدید 2015

جک هاولطیفه های با حال

 

اس ام اس آدم های خسیس پیشاپیش نوروز93،94،تولدت،تولدم، پیوندتان وقدم نو رسیده مبارک،نور به قبرتان بباره.

قیمت میوه در میادین تره بار به شدت افزایش یافت.قدر خودتوبدون هلو

حیف نون میره بانک،میگه:آقاکل موجودی منوبده،پولهارومیگیری میشماری ،میگه: درسته بذارسرجاش.

دوتاسوسک باهم اجدواج می کنندماه عسل میرن توالت فرنگی.

اس ام اس اورژانسی:همین الان که داری مسیج می خونی،خودت را ماچ کن،دلتنگ شدم!

گفتی که می بوسم تورا،گفتی تمنامی کنم. گفتی اگربیندکسی،گفتم که حاشا می کنم.

گفتی اگرازپای خودزنجیرعشقت واکند،گفتم زتودیوانه تردانی که پیدامی کنم.

چوپونه باگوسفندانش لج می کنه،می بردشون چمن مصنوعی.

من باتوصادق بودم،ولی توبامن اصقربودی.

یک روزیک مرده میره دستشویی بعدش همه مگس هابلندمیشن.میگه:بشینین بشینین منم می خواهم بشینم.

تاشقایق هست...خواهرکوچکش حق ازدواج نداره.

ازنظرهندوانه تمام انسانهاچاقو کش هستند!

فیزیک خیلی آسونترمی شد،اگه به جای سیب،خوددرخت رونیوتون افتاده بود.

علف هم نشدیم حداقل به دهن بزشیرین بیایم!

دو باجناق بنام کافی ونعمت سواریک خربودند.نعمت گفت:اگریک خر دیگربودکافی بود.کافی گفت:همین هم که هست نعمت است.

کلیدی ترین پرسش حیف نون:نمی دانم هرسال که میگذره آیایک سال به عمرمن اضافه می شه یایک سال ازعمرم کم میشه.

مشترک  گرامی شمابرنده ی یک همسرمهربان شدید،جهت دریافت اطلاعات بیشتربه سایت شتردر خواب بیندپنبه دانه مراجعه فرمایید


نظرات شما عزیزان:

سعید
ساعت13:24---15 بهمن 1394
خوب بود


صادق
ساعت21:19---5 بهمن 1393
ممنون سایتتان خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1389برچسب:, | 11:28 | نویسنده : حسین حکیمی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.